Friday, September 28, 2012

SHOES & BAGS: MY PASSION


You know very well my passion about shoes and bags..... Somebody told me that a woman who likes shoes is an infidel woman. Let me say that the guy was completely out of mind!!! Millions of women like shoes!!! I love stiletto heels but unfortunately the frenetic life obliged me to run all the day long, so I have to wear my sneakers otherwise I would risk of losing my life!!! 

Conoscete bene la mia passione per scarpe e borse.... Qualcuno un giorno mi disse che una donna che ama le scarpe è potenzialmente una donna infedele. Lasciatemi dire che il tipo era completamente fuori di testa!!! Milioni di donne adorano le scarpe!!! Io adoro i tacchi a spillo ma sfortunatamente la vita frenetica che conduco mi obbliga a correre tutto il giorno, così sono costretta ad indossare le mie sneakers altrimenti rischierei la vita ogni secondo!!!


 Fendi New Collection Fall-Winter 2012/2013

 Fendi Baguette

 Celine Boston bag

 Sergio Rossi

Sergio Rossi 
Very Crudelia Demon shoes! :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...