Sunday, March 10, 2013

LA PARISIENNE


Everyday we play a role in the wonderful stage that is the life. When I was a little girl I dreamt to become an actress, I was enchanted about the magic world of the cinema. Unfortunately, I didn't relize my dream, some dreams are only dreams..... Anyway, the life gave me the possibility to express myself through fashion. Every morning I chose my outfit considering my mood. Today I chose an outfit which expresses completely my romantic side, it's so strong this part of mine that I am obliged to control it, otherwise it will cause me many troubles. So what to do?The same question arises : "to be or not to be that is the question".

Ogni giorno recitiamo una parte nel grande palcoscenico che è la vita. Da piccola sognavo di diventare un'attrice, ero incantanta dal magico mondo del cinema. Sfortunatamente non ho realizzato il mio sogno, alcuni sogni rimangono solo dei bellissimi sogni..... Comunque la vita mi ha dato la possibilità di esprimermi attraverso la moda. La mattina scelgo il mio outfit a seconda del mio umore. Oggi ho scelto un outfit che esprime e valorizza la mia parte romantica. E' un lato del mio carattere così forte che a volte sono obbligata a controllarlo e tenerlo a bada altrimenti incorrerei in molti guai. Quindi che fare? Si pone sempre lo stesso dilemma: "essere o non essere, questo è il problema".






Margi - Padova
PAUL&JO PARIS SPRING 2009 lace shirt
SM earrings (silver with Baroque pearl)
ANTONIO MARRAS 2002 pinstripe pants
CHRISTIAN LOUBOUTIN 2007 laced up bicolour heels

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...