Sunday, November 25, 2012

DOLCE & GABBANA RED COAT


The emotions I felt when I wore this coat is unbelievable! First of all I adore this colour, red is the colur of passion, second it is a Dolce & Gabbana, third you can find only 20 pieces all around the world. I decided to wear this wonderful red coat with a simple pair of jeans and Valentino shoes, which remind me the shoes of dollies.
Noblesse oblige!

Le emozioni che ho provato indossando questo cappotto sono indescrivibili! Prima di tutto perch√® adoro il colore rosso, il colore della passione, secondo √® un Dolce & Gabbana e terzo ne sono stati prodotti solo 20 pezzi in tutto il mondo. Ho deciso di indossarlo con dei semplici jeans e un paio di scarpe di Valentino che mi ricordano molto quelle delle bambole. 
Noblesse oblige!



DOLCE & GABBANA RED COAT 
(Collection Napoleon Winter 2006 available in our Gallery)

VALENTINO GARAVANI INDONESIAN PYTHON HEELS 
(Collection Winter 2007)

Thanks to Silvia, Margi Padova

1 comment:

  1. Molto bello (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog dedicato al mio
    nuovo hairstyle (; Fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2012/11/my-new-hairstyle.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...